duminică, 28 august 2011

carpe diem


Ai observat ca de multe ori iti tot spui ca astazi am sa fac ce nu am facut ieri, adica sa faci ceva fara sa iti pese de consecinte, poate chiar sa jefuiesti sistemul, sa faci ce vrei sa faci,  dar nu o faci. Si de fiecare data cand auzi de cineva ca a ajuns in rai (toti ajungem acolo, poate doar si pt o zi) iti spui ca ai sa fi cine esti tu cu adevarat si sa faci chiar ce vrei fara sa iti mai pui bariere singur caci viata pamanteana se poate gata subit si pe nepregatite, dar dupa o zi doua in care nu ai intreprins nimica iti dai seama ca nu ai sa faci nimica pt ati schimba existentza caci nu se cade sa iesi din chenarul stabilit de legile nelogice care ne dicteaza lumea.
Chiestia asta nu e buna deloc, eu incerc ca in fiecare zi sa fac cat mai multe chiesti care chiar vreau sa le fac, problema e ca imi trec prin cap prea multe prosti si din cand in cand chiar le fac, dar  mai bine faci o prostie care iti trece prin cap decat prostia de a nu face nimca din ce vrei tu sa faci.
Cred ca maine am sa fac ceva irational iara, da e ok caci ratiunea nu mai e ce a fost odata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu