joi, 6 octombrie 2011

wrong

mda , de mult sunt de parere ca lumea a trecut de punctul criticde intoarcere de la decaderea in care se afla, si nu trebuie sa fi profesor ci doar sa te uiti pe youtube sa vezi la ce se uita lumea cel mai mult, toate idiotzenile au sute de mii de vizoalizari, deci e grav caci inseamna ca cineva isi pierde timpul cu prosti in loc sa faca ceva cu folos, eu acuma ascult o piesa cu 65 milioane vizoalizari , nu ca ar fi cea mai buna piesa a artistului doar ca e cea mai populara, cu versurile cele mai simple , fara un mesaj anume, un fel de oooo viatzza mea.
si iti mai zici ca romanii sunt idioti dar  e o idee falsa , idiotii sunt peste tot si sunt in crestere, de iti vine sa fugi dar nu prea mai ai unde, eu nu vreau multe dar problema cu idiotii e ca ei vor tot mai multe si calca pe alti pt a avea o gramada de lucruri inutile, ca de exemplu: masini de oras X5, X6,Q7, ML, masini care singura lor calitate e consumul, unde ai sa te urci cu ea in oras, in parc nu ai voie sa mergi cu masina, scarile nu le poti urca, deci toate astea pot sa le fac cu corsa din parcare, no ca sa rezum mai bine.... TOT FELU.
acuma ce am observat de cand ma mai dau cu bitza prin oras ca unii ma cred mai sarac daca ma vad cu bicicleta si se uita cu mila la mine, de parca eu am consum de 10% in oras, treaba lor dar pana la urma pe noi ne fute ignoranta lor, e la fel ca si cu reciclarea, degeaba 80 milioane de germani recicleaza daca un miliard de indieni polueaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu