luni, 9 aprilie 2012

moon day

Ziua de luni este o zi de care se plange toata lumea asa ca nu are rost sa mai adaug si eu ceva, pentru mine e doar cea mai reala zi a saptamanii, incepand de marti zilele mi se par a fi din ce in ce mai bune, unele chiar prea bune sau mai proaste.
Dar uni isi fac ziua de luni mai placuta postand poze cu bebelusi si cateluri pe fb, chiar deranjant! lasati lumea sa isi duca ziua in liniste, nu ii mai agasati cu poze de genul asta. Sau poate unora le plac astfel de poze, mi-e nu imi plac deloc, nu neaparat pozele, puteau sa fie si in realitate ca tot nu imi placeau bebelusi si catelusi, toata lumea zice ca sunt draguti, normal ca sunt draguti, dragalasenia lor e o arma de aparare ca daca nu acuma nu am fi 7 miliarde de oameni si maidanezi peste tot
Daca nu ar mai fi dragutzi  imagineazati o discutie intre parinti "bebelusul nostru e chiar urat , eu  zic sa nu il tinem,  mai incercam"., sau un proprietar de catelus "domnule doctor as dori sa imi eutanasiez catelusul, pai de ce? face numai mizerie si e neascultator".

Un comentariu:

  1. ce-i cu tine?! de ce esti asa rau?! luna asta parca scrii tot despre chestii care nu-ti plac.. astenia de primavara sa fie de vina?

    RăspundețiȘtergere