duminică, 23 septembrie 2012

those bastards

                                                                         before

                                                                          after


They killed my origami swan...
Ieri in timp ce cautam ceva prin casa am dat de o lebada de hartie facuta demult tare de mine, era plina de praf. Dupa ce am curata-to de praf am zis sa ii redau libertatea, si am lasa-to pe pervazul de  langa usa de la intrarea in bloc, in ideea ca un copil o va lua si se va juca cu ea. ce dragutz :)
In seara asta ma uit pe pervaz si vad lebada mea in acelasi loc dar rupta,  sfasiata de niste maini bolnave, de ce ai face asa ceva ? ticalosii! 
Numai o minte bolnava ar face asa ceva, pai sa iei lebada de pe pervaz si sa o rupi iar apoi sa o pui la loc pt ca cel care a lasat-o acolo sa o gaseasca distrusa, ce nesimtire ! 
Suspectul meu e "daniela manelista", vecina de la parter, caci mi-a auzit conversatia pe care am avut-o despre lebada de hartie in moment ce iesiam  din bloc, si oricum am impresia ca ma urmareste caci de fiecare data cand vin sau plec din bloc, e tot timpul in geam, manelista naibi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu