luni, 14 noiembrie 2011

numere de tel.

De curand , si nu numai mi-a fost atrasa atentia de un fapt pe care nu il luam in seama, si anume ca dat fiind faptul ca iti stochezi toate numerele de telefon in agenda telefonului, astfel tu cand suni pe cineva de fapt apelezi un nume din agenda, nu iti mai ocupi memoria ta (creierul, nu stickul usb)  cu numere de telefon, si tot asa, pana cand vine vreun zombi apocalips si ramai  fara telefon, fugi pe strada urmarit de niste zombie flamanzi, ajungi in posesia unui telefon ,nu fix , ca nu ai fise sau cartela, a unui mobil din buzunarul unui cetatean cazut pe trotuar si cu creierul mancat de zombi, no si fiind cu telefonul in mana iti dai seama ca nu sti nici un numar de telefon util  doar al unor oameni care nu au cum sa te ajute, adica eu daca e cazul de asa ceva as putea sa sun o fosta prietena (pe care daca as suna-o as prefera sa imi raspunda un zombi), niste fosti colegi de servici (dar unii nu mai au carnet de sofer pt a putea veni dupa mine),as putea sa ma sun pe mine in speranta ca superman e in posesia telefonul meu furat de zombi sau la vreun taxiu, dar care nu te poate ajuta fiind un zombi apocalips in desfasurare.
Deci cred ca am sa invat un minim de trei nr de telefon caci niciodata nu stii cand va fi umatorul zombi apocalips.

2 comentarii: