sâmbătă, 5 noiembrie 2011

parcare laterala


Parcare laterala este o manevra care implica mersul cu spatele/fatza pt a intra intre doua masini si se face destul de usor daca o folosesti destul de des, asa se intampla cel mai mult atunci cand ajungi acasa si observi ca  unu altu ti-a luat locul tau de parcare, unde parchezi ca orice om normal care nu vrea sa sa uite sa se asigure prea mult, adica cu fatza , fain, lejer.
Faci parcarea laterala poate si pt ca te-ai tot obosit sa te apleci la nivelul roti masinii parcate in locul tau ( e al tau ca ai zis "pic al meu!!" acuma nu stiu cati ani ) si sa scoti un pix sau orice al obiect asemanator si sa ii desumfli rotile.
Asta e un motiv pt care nici nu e bine sa pleci seara cu masina in oras, pe langa faptul ca pierzi locul de parcare mai trebuie sa induri si toate glumele si discutile aiurea oamenilor de prin baruri/ cluburi care au venit acolo asa frumos pe jos, niste ecologisti, si care sunt bine dispusi si bucurosi ca nu dau bani pe sucuri cu e-uri si tot feluri de bauturi fara un aport pt starea de spirit. 
Plus ca si in apropierea locurilor de distractii nocturne trebuie sa te chinui cu parcarea de ajungi sa parchezi pe langa o statie de autobuz, deci puteai veni si cu autobuzul pana la urma, bataie de cap si pt ce chiar  nu stiu. 
Uni se gandesc ca daca poate  le iasa ceva si merita osteneala cu parcarea, ca poate ajung sa ii arate unei fete cum se vede orasul noaptea de pe vreun deal, da se poate dar de cate ori se intampla treaba astea?, cel mai adesea ajungi sa futi benzina aiurea si nimica altceva.
Eu unul ma pricep sau mai bine zis imi reusesc din prima parcarile laterale, nu prea apuc sa le exersez caci eu merg fara mijloc de transport personal seara in oras (nu stau la tzara dar asa se zice "ies in oras") ori cand ies la citit prin librarii.
Cam atata am avut de zis, sau as mai putea abera dar am treaba caci in noaptea asta am facut o parcare laterala traznet, trebuia sa fi facut o poza, si ma duc sa ma recompensez cu un jack cu gheata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu