vineri, 16 decembrie 2011

the joy of running

E bine sa fugi, nu ca ar fi sanatos sau economic, adica poate face diferentza dintre a cheltuii 1,5 lei sau 10 lei, 1,5 lei te costa un bilet de autobuz si daca vrei sa il prinzi trebuie sa fugi, 10 lei e taxiul daca nu ai fugit, mda e buna replica aia "run forest , run!!" .
Cand sunt intrebat ce activitate sportiva imi place , le spun oamenilor ca  imi place sa fug, dar gandindu-ma mai bine imi dau seama ca imi place sa fug dar nu prin parc sau dupa autobuze, ci imi place sa fug si sa rad in acelasi timp, adica fuga de la locul faptei, de la locul unei idioteni pe care o faci si pur si simplu o iei la fuga sa nu fi prins, cand eram mai mic fugeam dupa ce sunam la  suneriile de la portile oamenilor, ce fain era , de aia imi place sa fug, inca mai fug si acuma din motive asemanatoare, nu am mai sunat de mult la o sunerie dar am facut destule "fapte bune" incat sa fiu nevoit sa fug, hai poate de la unele fapte bune am plecat mergand ca sa nu atrag atentia :) 
Oricum ca sa fugi si sa si razi iti trebuie sa ai si niste oameni pe masura care sa fuga si ei ca no daca razi singur pe strada trezesti suspiciuni. Si e chiar bine zisa fraza ca prieteni cei mai buni sunt cei care fac prosti (e cam  exagerat termenu, dar no, adica eu nu le consider prosti ci lucruri care iti dezvolta personalitatea) cu tine, mda imi trec prin cap atatea faze faine, memorabile, e chiar foarte distractiv sa fugi.
 Keep running  

Un comentariu:

  1. ee daca tu ai ras de faze memorabile, io am ras de videoclip
    sunt rupta de obosita si nimic nu mai parea sa-mi puna vreun zambet pe fatza, dar se pare ca tu esti magic :)
    e fun sa fugi prin parc, razand, pana la autobuz :)

    RăspundețiȘtergere