sâmbătă, 10 decembrie 2011

una alta

nu prea am nimica de zis , doar ca am ajuns acasa si am observat ca nimeni nu are nimica de zis, adica chiar toata lumea e multumita cu ce se intampla ?  e bine si nu prea, adica eu sunt nemultumit ca mi s-a atras atentia ca trebuie sa platesc nota de plata, adica ce ? chiar nu fugeam de acolo fara sa platesc, nu sunt chiar asa . miss fata de la tara se repeta peste tot, uni oameni sunt ......... retarzi poate, mda ne dorim o lume cu pace si intelegere, sunt un vizionar dar trebuie sa recunosc ca din pacate tot ce va urma este neintelegere nu pace intre dobitoace, chiar imi pare rau ca nu apreciem faptul ca traim intr-o lume de furnici, si eu sunt un greier :) faza cu miss fata de la tara se refera la un idiot care e foarte degeaba, sa zicem ca nu noi am hotarat :) ce e si nu e util. 
pace pe pasune 

Un comentariu:

  1. :) dragu de tine... cine te-o suparat ca merg io sa-l bat :))
    nu mai baga pe toti in seama ca faci cu capu'
    daca stai sa ii bagi pe toti in seama o sa afli despre tine lucruri bizare, de fapt lucruri pe care ei le cred despre tine si de fapt ala nu esti tu.. :)
    io stau intr-un bubble roz si ma intereseaza sa ma simt io bine cu diversi oameni si daca asta insemna ceva rau sau egoism, nu stiu de ce egoism tre sa fie rau dar no.., atunci asta sa fie, io ma simt bine si vad totul in roz :) degeaba ma vede altu' egoista sau rea ca... I feel goooood :)

    RăspundețiȘtergere