luni, 9 ianuarie 2012

dislike

E greu sa sti ce iti place in ziua de azi caci esti bombardat de peste tot cu tot felul de chiesti care te atrag si te dezgusta in acelasi timp, poate nu chiar asa dar fiind asa de multe lucruri peste tot,  iti e greu sa te pronunti care iti plac mai mult fara sa pari subiectiv. Si aici e un paradox , adica lucrurile de valoare apropiata  in ziua de azi sunt destul de greu de comparat, incat daca nu esti un pic subiectiv risti sa ramai blocat sau sa te chinui prea mult in alegerea pe care vrei sa o faci, e si foarte greu sa nu fi subiectiv, adica nu e chiar asa de greu, dar in unele chiesti e mai bine sa fi un pic subiectiv. (scuzati balbaiala)
Acuma ajung la treaba cu like-urile pe fb,  aici chiar daca esti obiectiv pt ca e si mai simplu intrucat nu ai o interactiune fata in fata cu persoana care posteaza si poti sa fi mai critic cu ceea ce vezi (nu mai tebuie sa minti din politetze), esti subiectiv judecat dupa likeurile date, "uite ca iara ia dat like la XYZ, ba da estia s-au vb intre ei" pe cand tu doar ai aceleasi opinii cu persoana respectiva despre lucrul in cauza,  si as putea zice ca mai apar multe situatii de genul dar sunt numai barfe inutile care dispar la fel de repede cum au aparut, ignorati barfele online.
Likeurile mele pe fb sunt pe bune caci macar pe net sa fim sinceri unul cu altul  nu ca nu am fi in viata de zi cu zi... Si daca tot sunt la scena deschisa as dori ca toate dorintzele fetelor de la miss sa se implineasca :) Lumea ar fi mai roz.
Acuma sa termin postarea intr-o nota fara sens, am avut o discutie azi cu un prieten in care el ma intreba daca sunt cu sporturile de iarna , i-am spus ca nu , ma dau doar cu sania ocazional si fac bulgari de zapada, in rest cam nimica, nici prietenul meu nu era cu sporturile de iarna asa ca ne-am continuat discutia  in alt anotimp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu