duminică, 1 ianuarie 2012

pareri personale


"mda ce sa zici , revelionul e o sarbatoare faina si nu prea , depinde cum se nimereste"
"mda vezi e cu dute vino treaba cu revelionul de aia nu imi mai pun nici o baza in el"
"pai am tot avut planuri de revelion si in general nu au iesit asa cum imi doream , anul asta am zis ca stau cuminte fara planuri marete caci e doar o noapte si tot anul care urmeaza am o gramada de nopti in care pot sa petrec,
hmm dar , mi-a luat ceva vreme sa imi dau seama "
"nu e chiar cea mai mare petrecere a anului, am avut multe altele mult mai bune, poate e doar petrecerea pt care te pregatesti cel mai mult"
"da, daca ai fost aici cred ca m-as fi distrat mult mai frumos sau mai sti, sa fim realisti avem tot anul inainte"
"anul asta de revelion am fost treaz ca un astronaut "
"revelionul trecut a fost cum a fost dar a fost si bine ca nu mai este"
" revelionul de s-ar repeta tot la tvr1 m-as uita"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu