vineri, 23 martie 2012

nu te cred?!

Din categoria patzesc, cineva a zis ca sunt mincinos dar eu doar am omis sa spun anumite chiesti pt ca nu le-am considerat importante in discutie, am vrut sa pun pe blog explicatile cuvintelor "a minti" si "a omite" dar nu prea ieseam asa de bine cum credeam.
Dar de multe ori e mai bine sa omitzi a zice adevarul, mai ales daca si intrebarea la care trebuie sa raspunzi e una imprecisa ce iti lasa loc de raspunsuri evazive, plus ca mai bine sa dai un raspuns evaziv daca nici tu nu esti sigur de ce s-a intamplat.
Din punctul meu de vedere nu consider minciuna un raspuns evaziv daca nu e urmat de mai multe intrebari de verificare.
De exemplu: ce ai facut ieri? eu am sa zic: pai mai nimica? dar eu am mancat, am mers la mall sa imi cumpar o saorma, dar asta fac eu in mod normal incat prefer sa omis un raspuns in care sa includ informatii banale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu