vineri, 2 martie 2012

o zi fara cafea

Chiar nu credeam ca va fi asa de neplacut, m-am trezit la o ora decenta dar am avut ceva de facut si nu mai aveam loc pe birou si pt ceasca de cafea, rau destul. Dupa care am luat pranzul la finalul caruia am mancat un fruct ce nu mai permitea o cafea dupa, i-ar fi stricat gustul, dupa aceea a trebuit sa plec in fuga de acasa.
 Pe drum m-am gandit sa ma opresc sa imi iau o cafea de la dozator dar am considerat ca merit mai mult, mai bine lipsa, iar de aici alte ocazii nu am mai avut, adica am mai avut una in care chiar imi puneam baza, am zis ca ma duc la cineva la o cafea, ajuns acolo mi s-a oferit un borcan de cafea sa imi fac acasa, dupa acest moment am renuntat.
Drept urmare era sa palesc cateva masini caci ei nu au fost atenti, am vrut sa fac niste cumparaturi iar cand am ajuns la usa pravaliei scria  "vin imediat" in doua locuri, cand e acel imediat?! greu de zis, am vrut sa fiu politicos dar nu am mai fost, am pierdut la darts, iara, mi-am adus aminte de niste chiesti pe care le credeam uitate, oricum astea sunt copilarii caci se poate si mult mai rau 
Sa fim optimisti caci daca ati vazut "forrest gump" : shit happens!
Este intai martie dar papadiile tot nu au aparut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu