miercuri, 9 mai 2012

ca sa vezi

in ultima perioada nu prea am avut nimica de zis , adica as fi avut de zis, dar ar fi fost un blog plin de povesti ale unei persoane nemultumite de  idiotenile pe care le vede si cu care se confrunta incat am renuntat sa scriu ceva doar de dragul de a ma plange, avand in vedere ca idioti vor ramane tot idioti, cocalarii tot cocalari, romanii tot romani , iar eu tot nu voi putea schimba nimica, caci nu am prieteni idioti, cocalari, poate doar romani din cand in cand.
adica nu am sa fiu niciodata prieten cu vreun cocalar, idiot si astfel eu nu imi voi bate niciodata capul cu asa ceva, sa ii prezint ideile mele, si nici el nu mi le va asculta, caci traim in lumi diferite, dar care din pacate se fut una pe cealalta. Iar unele chiesti nu prea mai pot fi schimbate, iar eu chiar nu pot sa schimb nimica si nici nu vreau, caci unii isi merita soarta.
exemplu irelevant: un tip cu care am schimbat niste vorbe acuma vreo 2 ani ma suna intr-o dimineatza insistent, eu nu raspund dar sun sa vad cine era la telefon ca nu cunosteam numarul, ce imi raspunde persoana : Ce nu raspunzi la telefon? AAAA am zis eu , el : Sunt eu,XXX. No da omul are pretentia sa vb cu el ca si cu cineva cu care m-am ametit bine cu o seara inainte, nu ca si cu cineva pe care nu cunosc deloc, doar atunci cand el avea nevoie de o informatie apela la mine. Am vrut sa ii zic de morti si raniti dar am zis sa nu imi racesc gura caci oricum el tot pe a lui o tinea, i-am spus doar sa ma sune mai tarziu stiind bine ca nu ii voi mai raspunde.
pace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu