joi, 17 mai 2012

la joaca

De curand am avut o intalnire,  de zece ani de cand am terminat liceul, si m-a dus cu gandul  la o patzanie deloc hazlie, eram cu un coleg de generala intr-o gradina a unui vecin din apropierea locului de joaca, ne ascundeam ca tot copilul pe vremea aia, si la un moment dat suntem descoperiti si prinsi de femeia care avea in stapanire gradina aia, si ea vrea sa ne dea pe mana politiei , asa ne ameninta , cu toate ca nu ne-a prins cu plase/saci in mana la furat ci doar stateam pasnici ca niste mielusei, de ce sa chemi politia cand iti intra in gradina niste copii inofensivi? Dupa ce am scapat am devenit ofensiv cu acea gradina, numai serpi nu i-am aruncat acolo, doar pt ca nu am gasit.
Si azi am crezut ca lucrurile stau mai bine, adica proprietari de gradini sa fie mai binevoitori cu copii care scapa mingea la ei in gradina, dar am vazut un copil mic care se ruga de o baba sa ii dea mingea ( ar fi fost o batranica dragutza daca ii dadea mingea repede inapoi, ca oricum nu facea nimica doar astepta sa prinda radacini stand in gradina)  , si aia ii zice ca de ce a scapat mingea peste gard?! 
Si uite asa se naste ura intre generatii, asa a fost in cazul meu, batrani proprietari de gradini de zarzavaturi de pretutindeni dati mingea inapoi copiilor ca se fac mari si ..... ( la ce iti trecea atunci prin cap sa le faceti acuma ), eu ma cert cu ei in piata , sa mai lase vrajeala ca e ridichea scumpa din cauza faptului ca au fost lovite de mingile cazute de la terenul de joaca de langa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu