miercuri, 17 aprilie 2013

master bocitoare

Stiu ca ma repet dar astia de la masterchef sunt cei mai mari plangaciosi pe care i-am vazut eu la tv, se poate sa fie si altii dar astia mi-au sarit mie in cale.
Emisiunea nu e rea dar cand vezi ca din 5 in 5 minunte cineva plange e teribil de enervant, mai ales motivele pt care plang, "ca nu i-a placut la chef salata mea ua ua ua!" si tot asa , nu stiu daca asa trebuia sa fie formatul emisiunii, adica cu bocit.
Astia din emisiune care se tot plang parca sunt cazuti din rai, unde au trait in puf si acuma lacrimeaza la fiecare mic repros.
Sa zicem ca te uiti la stiri, cum ma uitam eu, si muti canalul caci stirile parca sunt prea deprimante cu toate probleme reale care sunt, si ajungi pe protv unde niste fatalai plang pt o salata sau orice altceva la fel de absurd, ma si plang serios, cu suspine, cu tot tacamul, le mai lipseste sa se tavaleasca pe jos, cat de ipocriti pot fi unii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu