luni, 6 iunie 2011

fast walking


Tocmai ce s-a terminat festivalul de teatru si no a fost frumos nimica de zis , dar cel mai mult mi-a placut sa merg prin multime in viteza , caci fiind foarte multa lume pe balcescu si eu fiind in intarziere (normal), a trebuit sa aplic cumostintele din motociclism, adica crosetatul in trafic in viteza, asta inseamna sa mergi printre alti participanti la trafic cu o viteza mult mai mare decat a loc si fara sa te infingi in cineva, foarte frumos, data viitoare am sa imi pun o camera pe frunte cand am sa practic fast walking pe balcescu.
A si am incercat fast walkingul in doi, cu un prieten motoretist, desigur, si cred ca daca ar fi fost un elicopter sa ne filmeze din aer sigur am fi aratat ca intr-un film gen Taxi.
Incearca si tu, e placut.... si da e nepoluant
Go green, start walking

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu