marți, 21 iunie 2011

Thanks God Monday Is Over

De ce ma bucur ca trecut aceasta zi?

Pt ca m-am trezit cu o asa lipsa de energie incat mi-a luat trei ore sa ma trezesc, adica de la sapte pana la zece am tot oprit diverse alarme, telefoane, calculatoare care ma anuntau ca e luni.
Singurul bust de energie a fost atunci cand mi-am dat seama ca iara sunt pe punctul de a intarzia la lucru.
Mda nasol, am mai si visat un fel de baba cloantza care vrea sa ma ieie, chiar inainte sa ma trezesc, sa ma ieie nici eu nu stiu unde...  nu cred ca in Neverland....

Sa revin, Pt ca un nene a vrut sa imi vanda obiecte religioase cu indarjirea unui vanzator de credite, ca o sa ma ajute , ca asa e bine cum zice el, etc. L-am refuzat asa de urat incat si eu m-am speriat de mine, adica nu am vb urat doar frumos dar exprimat puternic, Mda sigur mi-a urat de bine dupa aia ca un bun crestin ce era.

Pt ca am avut o discutie care suna cam asa :
- M-am inscris la un curs de hair stylist .
- Da? zic eu mirat de informatia primita fara a o  cere.
- Dar cred ca ma las , ca e greu.
- Serios ? ce e greu? chiar eram curios;
-Pai e greu ca ne dicteaza asa de repede ca in doua ore am scris o gramada ?
- Serios? cat ai scris?
- Trei pagini, e  chiar greu  nu e de mine , e ca si cum te-ai da cu un motor mare , si eu nu ma stiu da.
Mda ce sa mai zici , chiar ce sa mai zici fara sa superi comunitatea hair stylistilor sau a motociclistilor

Pt ca era inchis la spalatorie, si ar fi trebuit sa spal cu mana dar am amanat pe alta zi.

Sa mai zic si Pt ca a trebuit sa lucrez, mda urat de tot...

Si ar mai fi motive sau poate nu, cine mai stie, nu le mai caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu