vineri, 3 iunie 2011

weird dreams

Ieri am avut unul dintre cele mai ciudate vise , intra in my top 5 strange dreams, iata povestea:
Eram la birou, la lucru, dar nu unde lucrez eu , ci intr-un serial la care ma uit zilnic, si apare o alarma de tsunami, ne urcam pe acoperis, in fuga spre acoperis, ce iau sub brat? un top de hartie A4, caci lucram la o firma de hartie si am zis ca daca e de ceva nasol macar am hartie pe ce sa notez evenimentele (loco), ajuns pe acoperis apele se ridica chiar pana la marginea acoperisului si se opresc acolo, caci oricum mai sus nu puteam sa ma urc (un sentiment foarte perturbant caci totul era foarte real).
Se gata cu tzunamiul si eu acuma in dezordinea sociala ce a urmat cautam cu nerabdare  un loc unde sa stau de povesti cu un personaj feminin din serialul pe care il urmaresc zilele astea, apoi m-am trezit.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu