vineri, 29 iulie 2011

rap music....

Imi place muzica rap sau hip hop, oricare iar fi numele, numai ca imi este foarte greu sa trec cu bine peste un concert de acest fel, adica fara sa nu atipesc sau sa adorm pur si simplu. Cand mi sa intamplat prima oara am crezut ca a fost un simpla coincidentza, a doua oara ca eram poate prea obosit, stii cum e vorba aceea "hai sa o faci o data , de doua ori e acceptabil, dar chiar de trei ori  nu e frumos!!".
Poate e din cauza versurilor pline de mesajele pe care le-as transmite si eu daca as fi cantarez , dar no am fost dat afara din corul clasei cand eram mic, deci nu le am cu muzica.
 Si atunci la un concert cand regasesc mesajele pe care si eu le-as transmite cred ca ma  relaxez caci imi face altul treaba mult mai bine, ma relaxez asa de bine incat ma face sleepy.
Rap music makes me sleepy.
Oricum scuze Parazitii, DOC, Raku si care ati mai fi, si multumesc pt acele clipe de somn relaxant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu