vineri, 1 iulie 2011

raritati

Mda e foarte complicat dar astazi e vineri , si acuma e si seara si eu sunt inca in casa si nici nu am sa ies sa fac cine stie ce chesti idioate si inutile pt uni, dar destul de interesante pt mine.
Sunt chiar sase luni si o zi de cand nu am mai stat vinerea in casa, am primit telefoane daca nu sunt cumva bolnav sau stiu de vreun atac de zombi  in sibiu de stau ascuns ( nu stiu despre nici un atac de zombi, astea se intampla pe neasteptate oamenilor ).
Trebuie sa mai verific poate e si vreun eveniment cosmic caci altfel nu se explica.
Am sa ma duc sa imi iau si temperatura.
Dar oricum vreau sa zic sa nu faceti ca mine, caci nu e bine, la felul cum decurg lucrurile in lumea de azi nici odata nu sti cand va fi ultima ta oara cand mergi la disco sau ultimul tau weekend, nu faceti risipa ca e orium criza si macar zilele libere le putem controla asa cum vrem noi.
Chiar azi stateam si ma uitam pe geam cum uni fugeau cu o scara sub brat, ma gandeam "oare au furato ?" , la scurt timp apare un nene fugind pe straga in cautare de ceva pierdut, deci da "ba aia chiar au furat scara aia".
I will be back next Friday

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu