sâmbătă, 18 februarie 2012

not nice

Da pareai o persoana dragutza dar nu erai , aparentele inseala de cele mai multe ori, trebuie sa fi foarte atent, am facut eu glume proaste dar fara o tinta, multzumesc pt locul de aruncat sageti. Daca  toata lumea devine serioasa si nepoliticoasa cu natura ce mai putem face?
Ai mers vreodata cu vreo punga de cadou prin oras? eu am mers si sunt sigur ca toata lumea care m-a vazut si-a facut tot felul de idei , eu ma gandeam ca arat ca un loser, si chiar aratam intr-un final, nu stiu poate era de la ambalaju colorat , de la faptul ca aratam ca un clovn, fara public, adica daca mai esti cu cineva e ok, dar daca esti singur toata lumea care te vede se gandeste " uitete si la ala !? spera sa aiba parte de ceva actiune in seara asta" :) hmmmm chiar nu ma pricep la cadouri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu