vineri, 3 februarie 2012

povesti cu frig

in ultimele zile a fost asa de frig incat toata ziua m-am gandit cum sa fac sa ajung intr-un loc cald , intr-un pat pufos si calduros. e asa de frig incat la orice as mai incerca sa ma gandesc este inutil, as fi preferat sa fiu un urs si sa hibernez in perioada asta , sa fiu in lumea viselor, caci cred ca si ursi cand hiberneaza viseaza mure, miere, tomberoane pline, pasuni alpine verzi, caprioare ranite. 
urasc frigul asa cum un pinguin uraste balenele ucigase, ar trebui sa ma mut intr-o tara cu o clima mai buna dar no tot astept incalzirea globala sau sa vad daca se termina lumea acuma la sfarsitul anului, caci nu  vreau sa imi petrec ultimile luni pe pamant cautandu-mi bagajele ratacite pe drumul spre tara cu clima frumoasa.  
dar, uite mai m-am linistit caci am vazut ca la ulan bator, mongolia in noaptea asta sunt -38 de grade C, deci nu e chiar asa de grava situatia, se putea mult mai rau. 
Sa sorbim un pahar de vin si sa trecem in lumea viselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu