vineri, 4 februarie 2011

despre nimicuri



Astazi am ajuns acasa, ori mai bine zis am ajuns in fata unui calculator cu internet dupa aproape doua zile fara acces la asa ceva , cred ca am devenit oarecum dependent de net , in fine sa mergem mai departe... , no si deschizand pagina de facebook ( si de chiestia asta cred ca am ajuns sa fiu dependent ) am observat niste comentarii la ultima mea postare pe blog ( ba da eu cu ce ma ocup inafara de stat pe net !? ) , care nu prea imi pareau mie ok , si am intrat pe blog sa vad cauza , citesc si imi zic asa in sinea mea cu voce tare FuCK!!, nu era nimica grav dar nu era  deloc ok ce am putut naste in mintea mea ametita de aburii lui Bahus, noroc ca eu pot sa imi mai sterg din postarile de pe blog , slava cerului, caci asa am si facut , nu stiu cine mai citeste ( daca citeste cineva ) si te miri ce pot sa creada. Unele lucruri e bine sa le ti numai pt tine , cu cat stie lumea mai multe despre tine cu atata te face mai vulnerabil , cel mai bine e sa le scrii in memorile personale caci atunci cand nu vei mai fi, nimica nu va mai conta, adica sper sa nu fie chiar asa , sper sa conteze o gramada de chiesti doar ca trebuie sa le prezentam favorabil ca lumea sa le ieie in seama caci ar fi nasol daca nu, risipa nu gluma ...
Dar chiar daca nu sunt pe deplin deacord cu deviatile mele in fantastic trebuie sa recunosc ca de cele mai multe ori ma bucur ca le am dar imi e prea jena sa mi le accept, cu toate ca nu e bine sa ne negam pe noi insusi caci chiar daca in clasa a 6-a le spuneam colegilor ca eu sunt Nemuritor si am 200 de ani , acuma imi dau seama ca nu e deloc asa , chiar deloc , suntem la fel de fragili ca o papadie pe o pasune plina de oitze, deci nu ar trebui sa ne scuzam de noi.............

Imi place sa bat campii si din cate am mai auzit se pare ca e si sanatos :)

Un comentariu: