marți, 8 februarie 2011

Ghidul de supravietuire al petrecaretului



Am sa incerc sa dau niste mici sfaturi ca sa eviti situatiele nasoale ce apar atunci cand te petreci bine . 

1. Cand pleci de acasa ai grija sa fi odihnit , daca cu o seara inainte te-ai petrecut si inca te mai resimti, fruntea sus , seara ce urmeaza s-ar putea sa fie mai faina, deci pe langa asta sa fi si mancat caci mancatul in oras iti consuma banii de alcool, plus ca daca esti mancat bine no sa te doboare alcoolul asa usor. 

2. Incearca sa nu iti iei cu tine prea multe haine , ca sa nu ai ce pierde , eu inca nu imi gasesc o bluza si alte chiesti, keep it simple . Si nu te duce cu un fâş (fahsh) pe tine caci o sa arzi ca un brad in cluburi de la tigari , o haina de piele e cea mai buna :) , si nu cu bluze groase de lana ca nu vrei sa faci sauna, un tricou cu Jack Daniel’s ar fi frumos. 

3. In club ai grja unde iti lasi haina , si sa nu iti lasi telefonul, portofelul si cheile in ea , astea le pui in buzunarele din fatza de la pantaloni. Foarte importanta regula asta, caci imi aduc aminte de o noapte/dimineatza cand am uitat de regula asta si nu imi mai gaseam haina cu portofel si chei , mda dezastroasa noaptea aceea… 

4. Daca ai luat-o razna cumva incearca sa nu te certzi cu bodygarzii , fi dragutz cu ei , fa glume , da-le un suc sau o bere ca atunci cand calci pe bec sa te scoata frumos afara nu in suturi , caci nu da bine la public. Imi aduc aminte ce dragutz am fost invitat sa parasesc clubul impreuna cu doi prieteni, adica nu imi aduc aminte dar asa mi s-a povestit. 

5. Asta ar fi cred cea mai importanta regula, si anume sa ai tot timpul langa tine un prieten doi caci te pot scoate din o gramada de cacaturi in care te poti sau te vei baga, daca ar fi sa multumesc celor care m-au scos din o gramada de situatii nasoale ar fi o lista mult mult prea lunga (cred ca ma tin numai de prostii cateodata). 

Pe langa aspectul principal al acestei regule, ar mai si faptul ca un prieten te poate pune la curent cu ce ai facut in noaptea aia , ca sa iti umpli golurile de memorie. Legat de goluri de memorie inca nici acum nu stiu exact ce am facut de revelion, cred ca ar fi fost bine daca aveam un webcam pe frunte. 



Cam astea ar fi recomandarile mele, daca le respecti poti sa bei cat vei si sa iti faci de cap, acuma nu va mai zic ca totul se face cu moderatie ca stiti doar asta de la televizor. 

In principiu daca esti a nice person nu prea ai probleme. 

Ar mai fi ceva : daca iti spargi buza dute la urgente sa o coase in maxim 4-5 ore, vanataile se vindeca mai redepe daca iei una-doua aspirine pe zi, si sa nu iti iei telefonul ala bun la tine ( astea le-am testat eu ). 

S-ar putea sa se intrebe lumea de ce nu am pus o regula legata la adormitul prin diverse locatii de petreceri, dar la regula asta inca nu i-am dat de cap, lucrez la ea dar fara rezultate concrete. 

Daca mai are cineva vreun sfat poate sa il lase intr-un comentariu, asa mai invat si eu cate ceva. 

PARTY ON!!!

2 comentarii:

  1. Ce sa zic mai Adi, in sfarsit te-ai decis sa faci public situatiile in care te gasesti sub influenta alcoolului. Ma bucur ca acum nu suntem singurii care stiim, trebuia sa afla toata lumea. :)). Am sa incerc sa iti urmez sfaturile daca ajung vreodata in starea aia. :)

    Keep it On!!! Andra

    RăspundețiȘtergere
  2. Femeile exagereaza tot timpul si spun asta nefiind misogin de fel asa ca nu mai baga in seama coment-urile astea GEN LIKE "daca ajung vreodata in starea aia". Pocaitii sa citeasca alte bloguri unde comment-urile astea ar fi apreciate . GEN : WWW.HARDUHOVNICESC.RO sau WWW.DESUBPATRAHIR.RO

    RăspundețiȘtergere