marți, 8 februarie 2011

noaptea vine

imi place sa cred ca toate lucrurile merg spre bine in tarisoara noastra , caci ele oricum merg prost si noi ca niste romani decenti ne dorim ca dupa atata furtuna sa mai apara si ceva soare pe cerul nostru, chiar daca e cerul innorat ceva soare tot va straluci , trebuie , o sa o luam razna de la atatea nereusite nationale .
daca nu am si luato deja razna , nu ne mai putem suporta intre noi, ne scoatem ochii fara sa avem ochelari pregatiti,  etc. eu unul nu vreau nimica, m-as multumii si cu o noapte continua in care sa nu se mai faca ziua cu lunile, pt ca asa cum mi-a zis o profesoara in liceu : noaptea e a voastra , singurul moment cand puteti face ce vreti voi , sunteti stapani pe destinul vostru, sunteti liberi. e un pic exagerat dar e foarte adevarat, caci noaptea nu te cauta recuperatorii de la banci , problemele nerezolvate stau cuminti, oameni nu se mai cearta caci le e somn, revoltele iau o pauza ,  toate problemele au o posibila   rezolvare ;  noaptea e pace si liniste, in noapte te vei pierde fara sa te gandesti la ziua de maine, eu unul nu vreau sa se faca ziua .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu