vineri, 22 aprilie 2011

cum sa nu cheltui 10 lei

Salutare, tocmai ce m-am intors de la locul unde am cheltuit zece lei sa intru intr-un club plin ochi de .....(nu are rost  sa zic ca era plin de cocalari si pitzipoance ) .... johnny bravo si barby, slava domnului ca m-am dus cu bicicleta la clubul asta asa ca am putut sa fug repede de acolo, chiar nu imi place in acest gen de club unde toata lumea vine sa isi etaleze materialul de la lenjerie intima , faptul ca isi permit un red bull, ca au capul mai greu cu un kil de la gel si spuma. Si cica era ladys night , dar singurele lady le putem numara pe degetele de la o mana , si oricum ele erau doar niste gazele ratacite printre crengile padurii.

Nasol e ca acuma trebuie sa ma reintorc acolo ca am uitat un prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu