duminică, 10 aprilie 2011

un mix ieftin si bun


No cu ce sa incep ca sa ajung la titlul postari?! Sa incep cu inceputul, adica de ce nu se poate sa nu fi deranjat atunci cand mergi la un local ca sa vezi un dans artistic? de ce trebuie sa vina fata de la bara sa te bata la cap ca ei ii este sete? ca daca nu ii iei tu ceva de baut? frate da de unde sa ii iau de baut ca eu sunt un simplu spectator, si de ce sa ii iau ei de baut cand nici eu nu prea am ce sa beau. ca daca nu ii dau zece lei de taxi ? pai la ce ii trebuie taxi ca la ora la care pleaca acasa incepe si programul la autobuze, si in autobuz poate si gaseste pe cineva care sa ii dea de baut , si da! ar putea sa ieie un taxi si fara cei zece lei ai mei, caci am auzit ca se poate plati si in natura, cu bon fiscal sper. Deci e greu sa gasesti un local unde sa stai linistit sa bei o bautura scumpa si sa te bucuri de un programul artistic, dar exista sperantza, nu pt astfel de localuri ci pt cele cu un pretz bun fara program artistic , doar clienti prietenosi care vor sa te cunoasca.
Adica , am vizitat un local din Sibiu, pot sa il recomand cu placere celor care vor sa il viziteze, ce mai asa de ieftin mai ca nici nu visam eu vreodata in criza asta ca voi putea sa beau un mix de 1 bere + 50ml (cinzeaca) coniac, totul la 5 (cinci) lei. Pe langa cei 5 lei am mai avut parte si de un client care ne-a facut o descriere mie si prietenilor mei, de unde a rezultat ca omul discuta cu un ecologist , un explorator si un om calculat. Colegul nou de masa era un tip de treaba care era beat de ieri si era si degizat in un baiat de cartier neprietenos, dar dar pt el discovery channel e viata lui, ii place sportul, ghicitorile, se pricepe la oameni si a cunoscut sistemul de penitenciare din italia, germania, franta si spania, baiat fain .
Localul se cheama Cafe Bar MT (mt nu vine de la mountain bike, cred ca de la "sa te duci........mati"), nu pot sa va zic unde e pt ca aceste locuri sunt peste tot daca te uiti cu mai multa atentie, poate chiar langa tine.

p.s. uite ca se face si campionat de dans artistic, toata stima pt ele http://www.youtube.com/watch?v=8_NJiwIVu6k&feature=player_embedded#at=70

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu