joi, 19 mai 2011

BOO!!!


Intr-o seara ies din apartament , si e bezna pe casa scari , deloc lumina, in timp ce pipaiam peretele in cautarea intrerupatorului, tot ce imi trecea prin cap era ca in momentul in care am sa aprind becul , am sa gasesc in fata mea o creatura luata dintr-un film de groaza, un alien cu dinti atintitzi spre mine sau o capra neagra cu fata rosie care sta in doua picioare....
Asta patzesti daca te uiti la prea multe filme care au astfel de personaje, chiar daca dupa aia te uiti la desene animate tot nu iti revii imediat, inca mi-e un pic teama sa nu ma prinda cineva de picior cand ma dau jos din pat...
Uite niste trailere ca sa itiaduci aminte, sau sa sti ce poti sa vezi:
#1 a classic
#2 a new one

#3 a spooky one






Si lista poate continua, dar noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu