marți, 3 mai 2011

karaoke like bands


Acuma nu vreau sa fiu rau , dar nu am ce face.
Tocmai ce m-am intors de la o cantare a unuor oameni care vor sa zica faptul ca ei sunt o formatie cu un nume pe care nu vreau sa il dau pt ca nu e singura trupa de acest gen pe care am intalnit-o in ultima perioada, dar de ce isi iau ele un nume? cand tot ce stiu sa faca e sa cante cover-uri, ar putea sa isi puna numele in functie de coverul pe care il canta , macar unele trupe au decentza de ati spune de la ce formatie canta piesa. Bandul pe care tocmai l-am ascultat canta ca un player de pe VH1, nu zic ca genul asta de trupe canta rau dar chiar sa nu ai nici macar un pic de imaginatie sa compui macar o piesa din cele zece pe care le canti!? Doar esti artist nu mercenar pe plantatie. Pe bune ca ai impresia ca esti la karaoke. Pacat de ei caci unui canta bine dar canta nimicuri, poate la nunti au "succesuri" dar la un concert sunt banali, mai rau e ca din cand in cand iti mai impune  sa platesti si intrare, pai pt ce? eu imi platesc abonamentul la tv si internet , deci pot sa vizionez acolo ce vor canta ei, cantat de original nu copii de calitate discutabila.
Asta e parerea mea , poate gresesc dar asta cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu