joi, 26 mai 2011

nu prea NICE

Mda din categoria patzesc dar sper sa nu mai ...  urmatoarele:
prin nu stiu ce circumstantze mai mult sau mai putin importante , oricum nu vreau sa prezint aceasta circumstantza, eram intr-o discutzie cu o tipa, nu conteaza cum era ea imbracata sau nu, si imi da numarul ei de telefon , eu nu i l-am cerut, poate urma dar no , il trec in telefon, asa cum fac deobicei, tipa ma intreaba cum am trecut-o in telefon, eu ii spun "pai numele ei urmat de cuvantul NICE" ceva de genul "Marioara  NICE" (nice de la faptul ca era dragutza si am zis ca neavand numele ei de familie si nici nu ma interesa am zis sa ii pun eu unul dragutz :)  )
Deci cred ca s-a inteles pana aici, dar ghici ce ma intreaba fata??  " Dar ce inseamna NICE??"

The end

p.s. grav rau, e mai grav decat sa fii zis ca nu ii plac motoretele, really bad

Un comentariu:

  1. si inca alta chiestie , prima mea prietena din copilarie s-a casatorit, si eu inca traiesc ca un golan, adica no I'm still living the dream

    RăspundețiȘtergere