miercuri, 19 ianuarie 2011

about loosing

Am pierdut o gramada de chiesti la timpul meu petrecut pe pamant dar dupa o perioada , gandind inapoi parca acele lucruri pierdute nu mi se mai par asa de importante ca atunci, poate ca dupa o perioada iti dai seama ca ce ai pierdut era deja pierdut inainte sa il pierzi sau ca rezultatul final e mai bun decat ce ar fi fost daca nu pierdeai acel lucru , cam asa gandesc despre ultima mea pierdere, si nu stiu daca sa imi para rau sau nu, sau , sau daca as vrea inapoi ceea ce am pierdut.
Momentan nu ne putem da seama , doar dupa vreo gramada de ani cand am sa incepem sa ne analizam actiunile  trecute (ce sa si faci la pensie) , am sa putem face o clasificare clara, sau senila :) depinde de starea de spirit...

Adica unele lucruri nu sunt definitiv pierdute dar dupa ce le pierzi de mai multe ori, ce rost mai are sa le recuperezi, poate asa trebuie sa se intample , asa vrea universul.  De exemplu: am o bluza neagra care chiar imi place si e pufoasa , tine cald, sta si bine pe mine, etc,  dar  iara am pierduto, acuma mi-am adus aminte unde am ratacito si ma gandesc ca nu mai are rost sa ma duc dupa ea, e a 3-ea oara... (daca stau sa ma gandesc mai bine ar fi a 4-a oara, dar nu sunt sigur)

Just buy a new one :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu