marți, 18 ianuarie 2011

little darlin'

E miercuri si nici macar nu mi-am inceput saptamana, in sensul ca nu am facut nimica din ce mi-am propus, ba stai, stai ca e doar marti, scuze deci mai e pana maine , am impresia ca e miercuri caci ziua de luni a fost asa de lunga si in mare parte degeaba , doar luni nu creste nici iarba. Dealtfel cred ca si lunile ianuarie - februarie sunt un fel de luni, adica ele reprezinta ziua de luni din saptamana , raportat la un an , cel putin pt mine asa este  de vreo 3 ani incoace, in ianuarie si februarie nu se intampla nimic , nici macar nu am lucrat in lunile astea , o fi bine!?
E bine , trebuie sa fim optimisti....

Eu sunt de parere ca viata ar trebui sa aiba o coloana sonora , si cu piesa asta am inceput saptamana, imi place ritmul ei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu