joi, 27 ianuarie 2011

Nice !!!

Aseara eram la o bere si un coniac cu niste prieteni dragi , la un moment anume cand vream sa plecam acasa am zis sa mergem in Piata Mica la o alta bere sa schimbam locatia ca no asa e frumos sa mergi sa vezi cum se mai distreaza si altii.
Am ajuns in barul prietenilor de demult, nu era multa lume pe acolo, ne punem la masa , ni se aduce cate o bere si dupa ce iau doua guri vine o tipa care dansa cu inca o prietena langa noi , dragutze fetele , si imi ia berea de pe masa, eu am crezut ca vrea sa bea un pic ca poate ii era sete , doar dansa dinainte sa ajungem acolo.
Deci imi ia berea face doi pasi de langa masa se lasa usor pe spate , ridica berea deasupra ei si ca sa vezi ce fata faina era , o toarna pe decolteul ei generos... Nice!!!

Un comentariu:

  1. Fetele nu le stiam , erau niste studente dragutze, un pic cam inalte pt mine, si destul de bine ametite, pacat ca nu eram si eu in starea lor sa putem lucra impreuna, dar erau asa de bine ametite caci la un moment dat cand dansau pe masa noastra a trebuit sa le tinem de glezne sa nu cada de pe masa , si au plecat fara noi undeva in noapte, nu ca ne-am fi dorit sa plece cu noi, Doamne fer' :)

    RăspundețiȘtergere