luni, 31 ianuarie 2011

cum am castigat la loto


Era o zi insorita de sambata , visele mele de viitor nici nu existau , dar propunerea de a baga la loto care imi aparuse in acele clipe imi deschisese din nou visele oricarui jucator de loto, marele castig , concertul de despartire blink 182, drumul spre oriunde vreau eu , zborul cu balonul in jurul lunii, o croaziera pe amazon, salvarea economiei  si asa mai departe.
Ajuns in agentia loto de pe strada, mi se pune in fata biletul, il completez in cel mai aiurea mod , renuntand de ceva vreme sa mai joc zile de nastere , zile de divort, zile cu soare , zile cu ploaie,  etc, aplic metoda "ce vezi aia pui" , adica te uiti prin agentie si cauti numere pe pereti. In varianta cu care am castigat am ales metoda de a pune toate numerele de pe o linie descresctoare, si asta a fost  am plecat acasa visator.
Astazi am verificat si am castigat maximul posibil cu trei numere si anume zece lei, Super!!!
De aici incolo calatoria in visele mele incepe , urati-mi  drum bun caci de bani castigati am sa imi cumpar o cutie de faringosept  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu