marți, 11 ianuarie 2011

za pill

ce  si-ar dori toata lumea?  o pastila de uitat lucruri bune cat si cele rele . eu unul as vrea sa uit selectiv cate un pic din fiecare, adica unele lucruri bune nu as vrea sa le uit, dar unele rele cu siguranta nu vreau sa le mai am in cap. ce vreau sa zic este ca : amintirea unor lucruri bune care mi s-au intamplat imi creaza o neplacere pt ca imi aduc aminte de ce ai avut si de ce ai pierdut, hmmm, s-ar putea sa nu fiu complet lucid in aceste momente. mi-am propus sa nu fac din acest blog , un blog al dezamagitilor deci cum ziceam. deci cum ziceam mi-as dori un buton de on / off al creierului , am trecut prin atatea situatii de cacao ca cineva chiar mi-a zis ca sunt cel mai tare supravietuitor al situatilor de cacao care le-a vazut el. mda nu poti sa faci pe toata lumea fericita, adica la fiecare om nefericit e unul fericit , eu sunt intre......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu