miercuri, 23 martie 2011

marti again

Salve,
E iara marti si no nu prea ai cu cine sa te joci daca vrei , drept e ca nici nu am dat sfoara in tzara ca ies la joaca , dar no ma asteptam sa gasesc ceva jucatori deja pe teren antrenandu-se , am fost sa imi respesct vizita anuntata de martea trecuta pe blog, a trebuit sa plec caci as mai fi stat , dar ajuns acasa am observat ca nu mai e nimeni nici macar pe net , se lucreaza din greu, cam asta ar trebuii sa fie.
Sincer nici eu nu prea aveam chef de o seara prea agitata, dar imi este foarte greu sa stau in casa mai mult de o seara doua, adica oricum la pensie o sa stau cu anii in casa deci acuma iau avanas pt ce va urma.
Si daca nu ajungi la pensie e si mai nasol daca de acuma stai in exces seara in casa , doar nu te crezi nemuritor!?
Ca sa inchei intr-o nota optimista: orice ai face martea important e sa iti placa chiar daca stai in casa :)
Be good, like a hamster

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu