luni, 7 martie 2011

weekend evaluation 3 the musical

Buna si Bine m-am regasit, cineva credea ca am ramas fara idei...
A mai trecut un weekend peste mine si ce pot relata despre el e ca a fost frumos, cel putin pt mine, si ca sa justific un pic titlul "the musical", acest weekend a fost unul muzical, nu nu am mers la vreun concert al unui manelist celebru, si ca sa fiu  mai explicit am sa va cant piesele care mi-au rasunat in cap :
Vineri cam o mare parte din zi am fredonat pe ascuns un slagar din  Mr. Hankey's Christmas Classics "Dreidel Song"

Mda a fost o zi buna  vinerea aceasta, am ras o gramada, foarte sanatos, de diverse situatii nascute din alte situatii, de glume proaste zise bine , hai sa zic una "Pluralul la cuv. Cheala este Chele? Lichele?", cred ca am vb cam mult aiurea vineri seara...

Sambata in timpul zilei am ascultat diverse piese muzicale, dar seara a fost dea dreptul psihadelica
cu ajutorul echipamentului din dotare al unei masini (echipament pt siguranta mentala , desigur), am adus Tuci Tuci-ul celor care se asteptau la pace interstelara pe valea tranchilitatii, deci a fost o seara de tuci tuci cu dansuri si comportamente psihadelice , cu stroboscoape , proiectoare, noxe si topoare ( de plus topoarele, desigur).
Frumos, chiar frumos!!! trebuie sa le multumesc celor care nu au intervenit sa opreasca acest desfrau muzical.

Duminica este o zi prin definitie una mai nasoala, caci precede saptamana ce urmeaza, deci ce putea sa imi cante mie in spatiul imaginar, asculta numai: (nu am gasit piesa) cred ca era Sandy Belle, si in acest videoclip (caci tocmai mi-am adus aminte) Sandy Belle cauta cu disperare pe prietenul ei , de care numai in acel moment isi daduse seama ce mult ii lipseste, pe el il chema Wireless Something.

Si fara legatura cu acest post, tocmai am vazut un film in care unu ii sparge fata lui Jesica Alba, ce taran , idiot, cocalar , prostalau, invidios, mitocan , basescian, retartat lucru sa faci .
Unele lucruri nu ar trebui facute nici macar in filme, unde sa ajuns cu lumea asta!!!


Asa si de weekendul trecut as vrea sa spun urmatoarele : Am facut un om de zapada. Yap chiar nu imi aduc aminte ultima oara cand am facut asa ceva, a fost foarte rece zapada si uda, chiar alba , noroc ca bausem multe bauturi tari cu o seara inainte si nu ma mai obosea albul zapezii albe :)
A iesit un om de zapada chiar reusit, ar fi castigat macar un oscar al oamenilor de zapada daca ar fi participat la asa ceva :) dar artisti care l-au realizat sunt modesti, nu l-au pus nici macar pe facebook.

Si ca sa inchei va propun sa fiti nice si sa ascultati urmatorul sfat de la un nene care il zice asa frumos (asculta primul minunt si jumate) : http://www.radioguerrilla.ro/guerrilla_player.php?file=NoMansLand_9_ianuarie_0667_a.mp3&title=NoMansLand%20-%20%209%20ianuarie&type=0

cu acesta emisiune imi inchiei fiecare weekend. 

O saptamana glorioasa



Un comentariu: