marți, 15 martie 2011

marti seara la Sibiu


No ca a venit seara de marti si nu stiu daca voua vi s-a intamplat , caci mie mi s-a cam tot intamplat ca sa ma trezesc ca nu am ce face martea dupa ora 23-24 in Sibiu. Martea trecuta am avut noroc ca a fost concert in Oldies si am avut unde sa mai beau cateva beri , ajungand intr-un final la o ora decenta pt mine acasa ( era cred ca trei , trei si ceva... ).
Dar imi amintesc o marti cand impreuna cu alti doi prieteni am fost in 3-4 (sa fi fost si mai multe dar nu vreau sa exagerez) cluburi si pub-uri unde ori era inchis , ori atunci inchideau , asa ceva nu e frumos pt o fosta capitala europeana, oare nimeni nu vrea sa se distreze marti seara de e inchis peste tot !?
Acuma as putea sa gasesc o bodega deschisa non stop sau un club de biliard unde pot sa astept sa adoarma chelnaritza si sa fug fara sa platesc, dar nu e stilul meu.
Martea e chiar o problema pt petrecaretzul sibian, fiind cam singura zi in care e greu sa gasesti ceva deschis dupa ora 24, locul care pt mine salveaza aceasta seara este Crispus Pub care daca vrei sa mai stai la un pahar de ceva (sa zicem coniac sau bere) si o poveste  cu prietenii, te asteapta cu zambetul pe buze pana ti-ai terminat numarul de beri si povestile pe care ti le-ai propus pt aceea seara. Mda trebuie sa recunosc ca am petrecut multe nopti nebune acolo, pt un pub asa de linistit. 
Daca stiti ceva interesant de facut martea, sa imi ziceti si mie, poate nu stiu eu destule locuri.
Asta seara nu o sa am aceasta problema caci cred ca sufar de un exces de distracti, trebuie sa petrec o perioada in casa facand goblenuri si crosetand manusi.
O seara placuta

2 comentarii:

  1. Hmmm, tare pubul, poate cel mai tare din Sibiu, dar ai ajungi sa te vinzi Adrian, faci reclama plataita cu alcool( e un nou nivel al alccoolismului tau) :))).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma ideea e ca martea trecuta eram in crispus si vorbeam cu rares ca nu prea aveam ce face daca plecam de acolo.
    Tare comentariul tau :)))

    RăspundețiȘtergere