sâmbătă, 12 martie 2011

ori ori

No doar ce am ajuns acasa de la un club frumos cu lumini, muzica si tot ce trebuie . In acest club erau doua exeplare de cetateni care atrageau atentia: un tip gay si unul batran. Intrebat despre cine vreau sa scriu am stiut din prima raspunsul: despre batranul libidinos si ipocrit cu limbajul lui de autobaza , care a imbatranit degeaba daca a ajuns la varsta lui si vorbeste ca un sofer de troleu, no oricum daca as avea parale nu as fi dat nici doua parale pe el, deci nici nu mai are rost sa vorbesc despre el . Tipul gay e mai cizelat de o mie de ori decat ciurdarul batran care nu isi stie locul in turma ....
Sa aveti o zi colorata, ca un curcubeu :)
p.s. mi-am format ideea in urma discutiei care am avuto cu d-nul grizonat, nu ca eu as sta mai bine, care a incercat sa imi explice cum sta cu femeile, ca alea asa fac din alea si din alea, adica omul vorbea mai mult din vise le lui ude.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu